Інтернет-магазин Skay.ua допомагає вам почувати себе впевнено під час придбання техніки в інтернеті. Ми прагнемо, щоб нові клієнти ставали постійними та рекомендували нас. Ваша довіра і наша чесність відіграють важливу роль в інтернет-торгівлі, тому будь-який товар на сайті продається з гарантією. У кожній картці вказаний строк гарантії.
Інтернет-магазин Skay.ua завжди готовий йти назустріч клієнтам, але за умови виконання всіх умов гарантії.
Закон України «Про захист прав споживачів» гарантує повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки. Товар підлягає поверненню або обміну при виконанні наступних умов:
1) обов’язкова повна комплектація товару та цілісність пакування;
2) товар повинен бути в передпродажному вигляді – з пломбуванням, ярликами, плівками, справно функціонувати;
3) обов’язкова наявність документу, що підтверджує покупку – товарний чек.
1. Не підійшов колір, розмір, форма чи з інших причин, через які ви не можете використовувати продукт.
2. Виявлено заводський брак або серйозний недолік. Важливо пам'ятати! Повернути товар можна без слідів використання.
Якщо трапилась одна з наведених ситуацій – відразу телефонуйте нам або приносьте пристрій особисто. Продавці та оператори нададуть детальну інформацію по вашому випадку та направлять запит в офіційний сервісний центр. Якщо спеціалісти підтвердять, що товар має суттєвий недолік, який не підлягає ремонту, ми обміняємо його на аналогічний чи повернемо гроші.
Для цього обов’язково візьміть з собою наступні документи:
- чек;
- гарантійний талон;
- висновок сервісного центру;
- паспорт.
Якщо нелроік або несправність підлягають ремонту, компанія зобов'язується усунути несправності та неполадки у роботі обладнання протягом гарантійного терміну.
Термін гарантійного ремонту може складати від 2-х до 12-ти тижнів залежно від складності несправності. Термін гарантії продовжується на період знаходження виробу в гарантійному ремонті.
- відсутній чек або гарантійний талон;
- товар ремонтувався власними силами, якщо зовнішній вигляд і компоненти змінено;
- є серйозні пошкодження;
- стертий серійний номер;
- зняті гарантійні пломби, а пристрій використовувався не за інструкцією.
Чекаємо вас з 10.00 по 20.00, без вихідних, в наших магазинах.