Гарантія

Інтернет-магазин Skay.ua допомагає вам почувати себе впевнено під час придбання техніки в інтернеті. Ми прагнемо, щоб нові клієнти ставали постійними та рекомендували нас. Ваша довіра і наша чесність відіграють важливу роль в інтернет-торгівлі, тому будь-який товар на сайті продається з гарантією. У кожній картці вказаний строк гарантії.

Інтернет-магазин Skay.ua завжди готовий йти назустріч клієнтам, але за умови виконання всіх умов гарантії.

Умови повернення та обміну товару

Закон України «Про захист прав споживачів» гарантує повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки. Товар підлягає поверненню або обміну при виконанні наступних умов:

1) обов’язкова повна комплектація товару та цілісність пакування;

2) товар повинен бути в передпродажному вигляді – з пломбуванням, ярликами, плівками, справно функціонувати;

3) обов’язкова наявність документу, що підтверджує покупку – товарний чек.

Товар можна повернути, якщо:

1. Не підійшов колір, розмір, форма чи з інших причин, через які ви не можете використовувати продукт.

2. Виявлено заводський брак або серйозний недолік. Важливо пам'ятати! Повернути товар можна без слідів використання.

Порядок обміну та повернення товарів

Якщо трапилась одна з наведених ситуацій – відразу телефонуйте нам або приносьте пристрій особисто. Продавці та оператори нададуть детальну інформацію по вашому випадку та направлять запит в офіційний сервісний центр. Якщо спеціалісти підтвердять, що товар має суттєвий недолік, який не підлягає ремонту, ми обміняємо його на аналогічний чи повернемо гроші.

Для цього обов’язково візьміть з собою наступні документи:

- чек;

- гарантійний талон;

- висновок сервісного центру;

- паспорт.

Якщо нелроік або несправність підлягають ремонту, компанія зобов'язується усунути несправності та неполадки у роботі обладнання протягом гарантійного терміну.

Термін гарантійного ремонту може складати від 2-х до 12-ти тижнів залежно від складності несправності. Термін гарантії продовжується на період знаходження виробу в гарантійному ремонті.

Ми маємо право відмовити Вам в гарантійному ремонті, якщо:

- відсутній чек або гарантійний талон;

- товар ремонтувався власними силами, якщо зовнішній вигляд і компоненти змінено;

- є серйозні пошкодження;

- стертий серійний номер;

- зняті гарантійні пломби, а пристрій використовувався не за інструкцією.

Чекаємо вас з 10.00 по 20.00, без вихідних, в наших магазинах.